k4rlss00n.blogg.se

2013-08-28
12:38:12

4 dagar!
om 4 dagar så drar tåget till Stockholm och därefter till Polen. är nervös från topp till tå och vet inte riktigt vars jag ska ta vägen men större del av tiden så lyckas jag rätt så bra på att dölja det.
 
invägningen för mig är på tisdagmorgon och sedan tävlar jag onsdag och torsdag, har varit orolig över vikten när jag inte kunnat kolla den på 1.5 veckan och då sätter hjärnspökena igång och tror att jag har gått upp i vikt. kändes som om jag vägde ca 83 kg, kände mig blöt och tung men nu imrose när jag fick kolla så vägde jag 80.7 med kläder och 79,7 utan så vikten är under kontroll. måste bara ligga på samma matintag nu varje dag tills jag har fått väga in.
 
Nog om VM blir bara för nervös när jag tänker på de så kan berätta om i lördags istället. i lördags så for jag, Siba, Vicky, Pappa och Linnea på BMR Weekend där det var tävlingar och uppvisningar i starkeman, benböj, bänkpress och chins på dagen. sedan på kvällen så var det Ako (Toro) Rahim som föreläste om sitt liv och visade massa övningar. Jag är jävligt glad att vi for dit väldigt roligt att se en Idrottsprofil man ser upp till i verkligheten.
just nu så sitter jag i Denna snyggings säng

Linnea du är den bästa, Älskar dig!
 
Strongertyesterday

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: