k4rlss00n.blogg.se

2013-08-18
12:25:00

sjukt taggande
 
helt jävla sjukt bra låt, ryser fan när jag hör den. kan ha att göra med att jag älskar Eminem, galet jävla bra! längtar tills hans nya album kan inte annat än att bli kung!
 
har inte uppdaterat i know men har inte haft nått att skriva om känns så förbannat tråkigt att skriva endast om träningspassen jag blir ju uttråkad själv av att läsa de hehe. nej det ska det bli ändring på. skolan börja snart och då startar mina efterlängtade rutiner, kommer att bli kul dock så är jag inte alls taggad på sjävla skolan men det får gå ändå!
 
vägde 79,7 imorse och det känns jävligt bra att jag är under redan nu så jag slipper stressa över vikten när jag ska väga in mig på VM. blir sjukt nervös direkt jag tänker på VM men då är allt som de ska det jag vet är att jag har 17 motståndare och det är helt jävla sjukt många. nu till träningen idag så ska jag köra ryss insperarat pass tycker det är roligast att köra när jag är hemma i åskilje, får inte riktiga taggen att lyfta vikter, lyfter hellre mig själv kanske ska lasta på extra vikt beror på hur det känns!
bjuder på en glad bild för det är så jag känner mig just nu! (jag och kim är då åtminstone glad iaf haha)
 
until next time!
Strongertyesterday
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: