k4rlss00n.blogg.se

2013-08-04
20:02:48

vööh
sen Finland så har jag haft nått väldigt konstigt med mina ögon och balanssinne, vet absolut inte hur jag ska förklara de för förstår inte själv va det är så. känns som ögonen står i kors fast dem inte gör det. det är min bästa förklaring.. detta är olika från dag till dag och nu ikväll är det inte alls bra känner mig lite konstig.
 
har väldigt konstiga energi dippar ena sekunden är jag astaggad på att träna och kötta och andra så känns det inte ens som jag orkar ta mig upp från soffan. men har bestämmt mig för att köra ett andra pass idag som ska innebära chins och dips sen ska jag ut och gå med hundarna.
 
alla andra dagar har jag bara haft det jävligt roligt! igår så tog vi båten och drog ut och fiskade, badade och åt middag ute på en holme. det var extremt roligt var länge sedan man umgicks med familjen på dehär viset, det enda som fattades var min flickvän.. feun att du ska bo så långt bort!? whats up whit that? haha.. hursom så hade vi det jävligt bra och jag ber till gudarna att det är fint väder imorgon för då kommer emma och anders och håller mig sällskap till fiskandet!.
 
 
är hemma i huset i Åskilje och tar hand om hundarna och det fina med detta är att det finns en undangömd gömma med celcius och proteinbars som jag vet av, mohaha man skall inte lämna mig ensam i ett hus om man vill ha kvar något (Sorry mamma och pappa).
som vanligt så får jag aldrig ut något riktigt värt när jag bloggar men shit happens, Stay tuned så att säga. dags att sno en celcius!
J.K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: