k4rlss00n.blogg.se

2013-09-23
22:27:56

gott och blandat
tappade helt motivationen att skriva på bloggen efter VM, kändes inte riktigt som jag hade nått roligt att skriva om. ja hade tänkt att jag ska skriva ett inlägg om VM sen när jag känner att jag kan, så svårt att bara tvär sätta sig in om hur jag kände mig där osv. 
 
 
men motivaitonen är nu på topp och armbrytningen är roligare nu än aldrig förr, planen är att fullstädigt krossa på sm hehe. så nu ser mitt tränings schema ut såhär
 
Måndag: Armbrytning
Tisdag: Ryssträning kanske ett axelpass på kvällen
Onsdag: Ben
Torsdag Ryss och armbrytning
Fredag: valfritt (vilodag eller annat)
Lördag: valfrtt
Söndag: valfritt
 
 
träningspasset har faktiskt minskat men känner att det är väldigt svårt att bli så stark som möjligt på armbrytningen om man tränar två pass om dagen, så det får se ut såhär nu framöver. inom kosten så ligger både jag och siba på kaloriöverskott (bulkning) och känner en riktigt stor skillnad över hur kroppen funkar  - är betydligt piggare, betydligt varmare i kroppen och känner mig mycket starkare. ligger nog på ca 85kg just nu och trivs ganksa bra där förutom att jag får hjärnspöken och tror att jag är fet men så är inte fallet. 
 
planen är att äta såhär vid varje måltid ca 4-5 måltider om dagen.
 
76 gram kolhydrater 
48 gram protein
25 gram  fett 
 
på tillskottssidan så är det en betydligt större skillnad än tidigare, har bestämt mig för att dra ner på kostnaderna och därför beställer jag bara hem protein nu, inga pwo's eller aminosyror. självklart kommer jag att beställa hem nån pwo då och då när jag har mer pengar men tanken är att dra ner på dem iaf. 
 
sådär nu har jag sagt lite gott och blandat haha nu skall jag gå och ringa min flickvän som ska fara iväg till Italien imorgon. 
 
J.K 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: