k4rlss00n.blogg.se

2013-09-27
12:52:51

träningsvärk i allt
smärta är vekhet som lämnar kroppen.. haha jo det får man allt hoppas.. tar mig knappt upp upp sängen, när jag har satt mig ner så går det knappt att ställa sig. verkligen hela kroppen känns överkörd, sjukaste jag har varit med om. måste bara innebära en sak och det är att kroppen svarar jävligt bra på träningen nu! 
 
vet inte om det blir någon träning idag, är faktiskt sugen även faktiskt jag är helt överkörd men blev så besviken på mig själv igår när jag knappt kunde göra nått på ryssen eller armbrytningen eftersom alla mina fästen i armarna skriker smääärta (jag vet - håll käften och kör ändå?!? njaa inte riktigt det smartaste man kan göra även fast det är jävligt lockande). ska inte göra nå idiotiska grejjer och skada mig igen, har inte tid att vara skadad. Helt plötsligt så står SM där och knackar på dörren och då kan man fan inte vara skadad. så träna smart är det enda som gäller.
 
 
 
 
förövrigt så är det helg och vi ska nörda dator och kolla på MR.OLYMPIA 
Jay cutler är min favorit och hoppas verkligen han vinner, även fast det kan vara det tyngsta mr.olympia någonsin. förra året var inte cutler med eftersom han slet sönder sin ena biceps och doktorna sa att han aldrig skulle kunna återkomma igen. men här är han igen och ska föröska ta åt sig titeln för 5:e gången!.
 
J.K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: