k4rlss00n.blogg.se

2017-04-01
15:06:40

Tjolahopp

Väldigt fascinerad över hur motivationen kan komma från ingenstans, när den har varit borta så länge. Vet inte om de var för att jag kikade på SM i armbrytningen eller om det är för att jag har ventilerat ut litegrann på bloggen. Det spelar egentligen ingen roll, jag är bara glad att den är tillbaka! 


Känns väldigt roligt att jag börjar känna igen mig själv igen, att den lilla gnistan fortfarande finns kvar och framförallt att kroppen svarar direkt på träningen. Kan tänka mig att kroppen skriker av glädje att jag börjat gymma och träna seriöst igen men det är inte bara kroppen som skriker av glädje det gör även knoppen! 

Ända sedan jag skrev sist har jag tränat varenda dag förutom då jag har jobbat 16 timmars pass! Den största skillnaden i träningen är att jag kör allt med en baktanke till armbrytningen som jag tror kommer göra stor skillnad. Nu kliar det I hela kroppen efter ett riktigt armbrytarpass på bordet! Let the gainz begin 💪



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: