k4rlss00n.blogg.se

2013-09-01
16:43:45

Snart dags
idag har jag klippt mig varit ute och gått med Siba sen har vi ätit och nu håller vi på att göra matlåder som vi ska ha idag och imorgon.
 
min vikt ligger på 79.9 kg och det känns alldelens för nära gränsen så vi får se hur det blir när vi anländer till Polen. har en hel dag på mig att justera min vikt, vet att jag kan ligga under 80 utan problem men är ändå nervös. det kommer att lösa sig det vet jag helt klart. men man kan aldrig vara för säker!
 
Väskan är i princip packad maten är alldelens strax klar, ska bara duscha sen drar vi till tågstationen och åker tåg till Umeå och därefter åker vi nattåg till Stockholm, sist men inte minst så kliver vi på planet där som går till Polen.
 
tror aldrig jag har varït såhär nervös förut, varje kväll jag ska sova så börja jag tänka på när jag ska tävla och hjärtat slår sönder i bröstkorgen.
Strongertyesterday!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: