k4rlss00n.blogg.se

2013-07-31
12:58:37

Vilodagar och finlandsfilm
här har vi filmen från Finland och den består mest bara av träning och supermatcher så kika gärna!
 
 
så nu efter Finland har jag tagit det lugnt ett tag eller i helgen som nu var i alla fall. har haft 4 vilodagar och bröt vilandet igår med ett axelpass, går in mer på det senare.
 
hursomhelst så har jag aldrig varit så slö som jag är nu, vet inte vad det är men antagligen så har jag ätit, druckit och sovit för dåligt. min kropp behöver tydligen vila lite gran då och då, vill absolut inte skylla på att det blev för inntensivt med finlandsresan och sen hem och börja träna som ett psyk igen. min kropp slutade helt enkelt svara på träning då och det kändes inte lika bekvämt att träna.
 
nu efter jag hade vilat 4 dagar så hade jag ren och skär ångest att jag inte tränade eftersom VM närmare sig med stormsteg och jag låg hemma och latade mig?! inte alls okej. men om man bortser från allt dedär så tror jag det var jävligt bra att jag vilande eftersom axelpasset jag körde igår kan ha varit bland de bästa axelpassen på länge även fast det gick jävligt fort att träna. började mitt pass med det vanliga tänket att jag skulle köra tunga militärpressar ca 3-4 reps, vila i 3-5 min och sedan fortsätta så i 7 sätt och sedan byta övning minska på vilan och öka på reps antalet. efter jag pluggade in musiken på max i öronen kunde jag inte sluta köra. sket i all vila och bara matade igenom alla övningar, har aldrig svettats så mycket på hur länge som helst. ett pass som brukar dröjja 1,5timme gick just under 1 timme.
 
är heltaggad nu och ska köra ett benpass ikväll får se hur det passet blir men ska börja fokusera på att köra mer explosivt eftersom jag vill vara så explosiv under VM som möjligt.
 
Strongertyesterday J.K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: