k4rlss00n.blogg.se

2014-07-20
22:09:10

#1
Vars skall man börja efter att man inte har skrivit på en evighet. det har ju hänt så förbannat mycket i mitt liv samtidigt som jag knappt vet vad som har hänt.
 
till att börja med så har jag tagit studenten, supit, forsrännat, ätit, skrattat umgåts med nära och kära. tränat, skaffat jobb, flyttat ut ur lägenheten, flyttat til Barsele till en kompis. osv osv. vet inte vars jag ska börja och känner bara att allt får komma eftersom.
 
hur har träningen gått?
Träningen har gått på både ont och gott, men har gjort mitt bästa att försöka hålla i det, men nu när jag har tagit studenten och har startat ett nytt kapitel i mitt liv så har det faktiskt lidit lite gran men det mår jag faktiskt inte alls så dåligt över, ha hunnit göra så mycket annat kul. Nu efter det har gått ett tag så har jag börjat få tillbaka mina rutiner när det gäller träningen, men dock så är kosten egentligen rätt åt pipsvängen, men den ska jag förbättra.
 
så kommer du att fortsätta blogga nu?
JA!, det känns faktiskt kul nu när jag inte har bloggat på länge. Känner mig faktiskt riktigt sugen på att börja om och lägga upp bilder och se hur jag egentligen tränar och tänker. och så hoppas jag på att jag kommer att kunna sprida någon sorts information, glädje eller motivation. vi ser helt enkellt vad som händer och sker.
 
Tränar på för fullt nu och förösker mosa varenda kroppsdel så att de stakarna ska bli större och förhoppningsvis lite starkare!
 
 
 
ihelgen så har jag varit med denna pajas och bara egentligen haft det jävligt trevligt!
 
annars får ni har det så bra så hörs vi kanske imorgon kväll efter jag har slutat jobba.
 
Håjj
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: