k4rlss00n.blogg.se

2014-07-21
23:55:00

#2 Axlar
var så osäker idag när jag for till gymmet, gällande vilken muskelgrupp jag skulle köra. men tillslut kom jag fram att det blir axlar som ska mosas och eftersom jag hade så mycket tid på mig så hann jag köra biceps och lite underarmar.
 
kom faktiskt inte ihåg exakt vad jag körde men körde igenom i stort sett hela axeln och sedan övgick jag till att köra några set biceps. efter det så började jag köra några specefika underarmsövningar för armbrytningen.
 
Jag ska bli bättre på att anteckna vad jag kör, hur många set/reps osv.
 
 
 
en bild från förra veckans axelpass som jag lägger ut istället!
 
bästa kvällsfikat, kvarg 250g och en dosering carnivor - köttprotein, blir en rejäl dos protein innan jag ska lägga mig och låta musklerna bygga! men först skall jag se ett avsnitt av Game of thrones ;D
 
kom ihåg att det är under vilan musklerna bygger upp sig, se bara till att kroppen har näring så att den klarar av de, annars kommer det bli en ond cirkel att du tränar och tränar, men fortfarande blir utan resultat.
 
Imorgon så ska jag lägga ut lite av de kosttillskott jag använder just nu och varför jag använder just dessa och vad jag tycker om dem än så länge!
 
Gnight!
 
Gnight!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: