k4rlss00n.blogg.se

2013-09-25
00:54:30

Tisdag
 
 
Idag har det varit en sjukt bra dag. Vaknade imorse med att jag fick prata med älsklingen innan hon klev på flyget till Italien. Hoppas verkligen ni har det bra där borta!. Annars så knäppte jag en celcius och efter de så bar det iväg till ryssträningen som faktiskt gick bättre än jag trodde, hade även 10 kg extra vikt. Bortsett från att jag har vikt på mig så känner jag mig väldigt tung efter som jag nu väger 85-86kg och förr har jag vägd 80-81. Så verkligen alla övningar är jobbiga men roligt hursomhelst! 

 
efter ryssen så hade jag inget mer på skolan så vi åt lunch och for hem och däckade i soffan. Efter det så var det iväg till gymmet där det stod axlar och vader på schemat. känns som om det var år och dag sen jag körde axlar, så set var verkligen roligt! Svettades som en gris och fick en rejäl pump i både vader och axlar 
hantelpressar 5set
superset tåhävningar
vinklade hantelpressar 4set
superset sittande vadpress i Smith 4 set
hantellyft åt sidan 5 set
superset sittande vadpress i maskin 5 set
militörpress i maskin 4set
utsidaaxlar i maskin 4 set 
 

strongertyesterday J.K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: