k4rlss00n.blogg.se

2014-02-03
00:28:19

2014 vad har du att erbjuda?
det är en fråga som konstant dyker upp i mitt huvud, vad är det som kommer att hända under 2014?!
en sak att konstatera är att jag kommer att ta studenten men sen då?
 
väldigt mycket jag vill göra i mitt liv men samtidigt är jag väldigt nöjd över hur jag lever, jag får göra det jag älskar och är omringade av människor som betyder mycket. En sak jag alltid kommer att sträva efter i alla fall är att alltid göra något för mig själv, så som att alltid kunna träna även vilka omständigheter som finns. utan träningen vet jag faktiskt inte ens vem jag är, vad skulle jag göra förutom att jobba? sitta i en soffa och dega och åstadkomma ingenting? det är faktiskt ändå en sak jag är rädd för att om jag skulle hamna någonstans där jag inte kan utföra träningen och det jag älskar så som jag vill. 
 
på senare tid har det börjat dyka upp så många frågor om allt i mitt huvud, vissa saker är jag helt säker på men många andra känns inte alls riktigt lika bra. vi får helt enkelt luta oss tillbaka och vänta och se vad 2014 har att erbjuda!
 
annars då? jo 2014 börjades stark med dietstart och idag har vi hållit på i ca 4 veckor, det känns riktigt bra har väntat så länge att ha ett mål, någonting att sikta emot. och nu har jag det och nu finns det ett driv som verkligen vill åstadkomma. påtal om mål och motivation så är SM i Armbrytning just runt hörnet, ca 1,5 månad kvar och det hålls i Vimmerby i år, så det känns riktigt kul. i efterhand är alltid dessa reser så fruktansvärt roliga så vi får se hur det går där, för i år så ska jag endast tävla i senior.
 
 

lite blandade bilder!
 
J.K
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: