k4rlss00n.blogg.se

2013-08-30
21:51:49

Bra Axelpass!
har suttit på bussen nästan hela dagen känns det som.. inte roligt alls att fara hem från Linnea. speciellt när jag inte får träffa henne på 2 veckor men när vi träffas så far vi iväg till Stockholm och göra massa roligt och bara må eftersom vi redan har varit tillsammans i ett år, vad hände med tiden?! haha det är i alla fall underbart och jag längtar enormt mycket!.
 
när bussen började närma sig Lycksele så slukade jag i mig en celcius och direkt jag klev av bussen gick jag och siba till Gymmet och mosade axlarna med tunga militärpressar och övergick sedan till hantelpressar och avslutade med massa roliga och gosiga övningar så som sidolyft med hantel och massa annat.  
 
 
 
här är en bild på oss som ska fara på VM som var på klubben i måndags!
 
Strongertyesterday
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: