k4rlss00n.blogg.se

2016-11-14
18:46:00

Länge sedan sist!
Hej och hallå! 
 
Enda anledning till varför jag ska blogga nu är för att rensa min skalle på massa tankar, funderingar och att bara lätta på mitt hjärta. 
 
Har sedan en väldigt lång tid tillbaka varit väldigt omotiverad i högsta grad, känns som jag har grävt ned mig i ett väldigt djupt hål som är fruktansvärt svårt att komma sig ur. Förut så fanns det ingeting annat än träningen, det var de enda som jag verkligen brann för och hade fruktansvärt höga mål inom. Jag trodde aldrig att den brinnande lågan av motivation och mål skulle kunna slockna. Jag tränade upp till 14 pass i veckan som en maskin, det enda jag gjorde var att äta träna och sova. Nu har jag väldigt stora problem att ta mig till gymmet och motivera mig själv till varför jag ska gå dit, även fast jag vet att jag mår betydligt bättre som människa ifall jag går dit och känner mig alltid mycket gladare efter att jag har tränat klart. Svårt att gå till grunden till varför det har blivit såhär. 
 
Idag så vet jag inte riktigt vem jag är, är långt ifrån samma person som jag var då. Jag har fruktansvärt mycket positivt och bra i mitt liv i som inte går att beskriva med ord men det jag vill skriva om är kring träningen. 
 
Men till lite mer positivt iallafall är att jag nu har lyckats vara lite mer på gymmet och har tyckt att det har varit lite roligare och så åkte jag även iväg igår till lycksele för att träna armbrytning, något som jag verkligen har saknat till tusen. Förhoppningsvis så återkommer motivationen sakta men säkert, så länge jag inte lägger så stor press på mig själv
 
 
 
Just nu så kom jag inte direkt på något mer att skriva.. så få återkomma senare. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: